Ungdomsutskottet håller i kvällens program som kommer att innehålla allt från tal, massdrill, "surprise", prisutdelningar, tävlingar och glass!
18:30 Massdrill för födda 2018-2015. Kom i tid ca 10 min innan - ombytta i Täby baskets röd/vita träningsställ och med egen boll (vi har extra lånebollar utifall att). Samling under CC-läktaren för gemensamt utspringande.
18:45 inledning & presentation - ungdomsutskottet
18:55 Ordförande Erik Söderberg har ordet
19:05 Lagpriserna till 2014-2009 delas ut
19:20 Avtackning LA25 (Ledarakademin)
19:25 SURPRISE
19:40 Ledarpriser + Shoot out-tävling
20:10 Klubbpriser
20:20 Avslutning + Glass i stora lass
Kul-Kamratskap-Kämpa-Kvalité
Dags för Täby Baskets lag-och individuella fotografering säsongen 2025-2026!
Täby Basket P12+ fotograferas:
Var på plats ombytta 15 minuter innan utsatt klockslag för att hinna organisera alla spelare och ledare i laget.
För födda 2018-2016: Ha på Täby Baskets vändbara vit-röda vändbara ställ (det finns låneställ vid behov) och gymnastik/basketskor. Om ni önskar kan ni inhandla det vändbara stället på torsdagar kl 16:30-19:00 på kansliet, 1trp upp i Byängshallen.
För födda 2015-2010: Ha på Täby Baskets/lagets matchställ och gymnastik/basketskor.
För ledare/coacher: Ha på Täby Baskets ledartröja / piké (och byxor förstås:) och gymnastik/basketskor.
VIKTIG INFORMATION TILL VÅRDNADSHAVARE & MYNDIGA SPELARE
Om en blankett ej är inlämnad eller korrekt ifylld produceras ingen bild eller webbild till föreningen för den spelaren. Blanketten läses in maskinellt och behöver vara tydlig och korrekt ifylld för att beställningen ska godkännas.
--------------
INFORMATION INFÖR FOTOGRAFERINGEN
INNAN FOTOGRAFERINGSTILLFÄLLET
➔ Makulera alla gamla beställningsblanketter, det är enbart den nya som vi tillhandahåller som kan användas. Se datummärkningen längst ned på blanketten.
o Föreningen ska i god tid innan fotograferingen mejla ut den digitala ifyllbara beställningsblanketten till samtliga vårdnadshavare och myndiga spelare.
o Vårdnadshavare och myndig spelare ska fylla i blanketten och lämna den till ansvarig ledare innan fotograferingen äger rum.
BESTÄLLNINGSBLANKETTEN Samtliga spelare ska lämna in en beställningsblankett oavsett om man önskar beställa bilder eller inte. Blanketten läses in maskinellt och behöver vara tydlig och korrekt ifylld för att beställningen ska godkännas:
Beställningsblanketten är ett specialerbjudande som endast gäller vid fotograferingstillfället. Blanketter som inkommer i efterhand behöver vara inskannade i PDF-format eller skickade per post och vara oss tillhanda inom 4 dagar efter fotograferingstillfället. Övriga beställningar hänvisar vi till köp i vår webbshop.
UNDER FOTOGRAFERINGSTILLFÄLLET
WEBBILDER Webbilder avsedda för föreningens hemsida skickas från oss via WeTransfer till föreningens e-postadress. För att få samtliga individuella bilder för varje lag ska samtliga spelare ha lämnat in en fullständig beställningsblankett.
➔ OBS! Bilderna är endast avsedda för bruk på föreningens hemsida och sociala medier. Idrottsfoto ska taggas med @idrottsfoto samt #idrottsfoto. Det är förbjudet att sprida bilderna till tredje part enligt lagen om GDPR samt upphovsrätten. Spridning av dessa bilder är således ej tillåtet.
EFTER FOTOGRAFERINGSTILLFÄLLET Idrottsfoto levererar samtliga beställningar per post till beställarens folkbokföringsadress eller postombud.
Med vänliga hälsningar, Idrottsfoto











