Top banner 2017 02 19 1170

Att administrera laget i MyClub

Myclub

MyClub är föreningens administrationsverktyg, för att ledare/lagföräldrar ska kunna:

- Skapa aktiviteter i kalendern ex. träningar, matcher, möten, lagaktiviteter

- Skicka kallelser till aktiviteter

- Rapportera närvaro

- Ändra roller ex. lägga till lagförälder, ändra från "Prova på" till "Spelare" när deltagare varit aktiv det tredje passet


Behörighet ledare

Du som ny ledare eller lagförälder tilldelas behörighet att administrera gruppen som "användare" antingen genom kansliet eller via ansvarig ledare. Sen kan du logga in och påbörja administration av laget på Myclub efter att du loggat in.


För vårdnadshavare: skapa eget konto

Vårdnadshavare kan skapa ett eget konto för att prenumera på lagets kalender och ta del av aktiviteter samt svara ja/nej på kallelser till aktiviteterna, samt uppdatera sin egna uppgifter.

Skapa kontot här:: https://app.myclub.se/accounts/create

  • Fyll i din mailadress (den som du har i registrerad i föreningens medlemsregister i MyClub, dit t.ex. kallelserna mejlas) och välj lösenord. (Detta är nu dina inloggningsuppgifter). Tryck på "Skapa konto".
  • En bekräftelselänk har nu skickats till din mejladress. Gå in på din mail och tryck på länken du fått från MyClub. Du får då meddelandet att ditt konto har bekräftats och du är inloggad. Tryck därefter på "Mina sidor" i menyraden.
  • När du sen loggar in på "mina sidor" på my.myclub.se så kan du bl.a uppdatera dina uppgifter, se kallelser, kalendrar, delade filer och dina medlemskort.

  • App

    Vill du få all information kring laget direkt i mobilen? Ladda ner den via App Store eller Google Play







    Md krankning banner 320x320
    Md avm norrort logo
    Md kaffe se logga webb
    Md naprapatgruppen logo rgb
    Md sponsorhuset logga alone 200x72
    Stöd Täby Basket när du handlar på nätet - klicka här för mer info!

    Våra sponsorer




    Nyheter via RSS
    Levererat av MyClub